Python гра в монстра якщо бити монстра сильно тоді 20 хп в нього віднімає і в гравця теж а якщо легко то в монстра віднімає 10 і в гравця
Ответы на вопрос
Ось приклад коду на Python для гри в монстра, яка відповідає опису, який ви надали:
import random
player_hp = 100
monster_hp = 100
def attack(difficulty):
if difficulty == 'hard':
damage = random.randint(10, 20)
player_damage = random.randint(10, 20)
elif difficulty == 'easy':
damage = random.randint(5, 10)
player_damage = random.randint(5, 10)
else:
print("Invalid difficulty level")
return
global player_hp
global monster_hp
monster_hp -= damage
player_hp -= player_damage
print(f"You attacked the monster and did {damage} damage. The monster has {monster_hp} HP left.")
print(f"The monster attacked you and did {player_damage} damage. You have {player_hp} HP left.")
while player_hp > 0 and monster_hp > 0:
difficulty = input("Enter difficulty level (easy/hard): ")
attack(difficulty)
if player_hp <= 0:
print("You lost the game")
else:
print("You won the game")
Цей код містить функцію attack(), яка виконує атаку на монстра, в залежності від рівня складності, переданого як параметр. Якщо рівень складності - "hard", то монстр отримує випадковий урон від 10 до 20, і гравець отримує випадковий урон від 10 до 20. Якщо рівень складності - "easy", то монстр отримує випадковий урон від 5 до 10, і гравець отримує випадковий урон від 5 до 10. Якщо рівень складності недійсний, то функція виводить повідомлення про недійсний рівень складності і повертається.
Функція attack() також віднімає урон від монстра та гравця, оновлюючи змінні monster_hp та player_hp. Після кожної атаки функція виводить повідомлення про те, скільки урону було завдано монстру та гравцю, а також скільки здоров'я залишилося у кожного з них.
Головний цикл програми запитує користувача про рівень складності та викликає функцію attack(). Гра триває, доки здоров'я гравця та монстра більше 0.