Українська література, вопрос задал Den4ik634 , 1 год назад

Порівняйте картину Г. Рембрандта «Повернення блудного сина» з картиною-двузором Олега Шупляка. Чому ж український митець вирішив показати обличчя блудного сина? З якої причини на картині О. Шупляка відсутні слуги і старший син, що відігравали роль свідків зустрічі батька й сина на картині Г. Рембрандта й по- різному ставилися до реакції старого на повернення марнотратника додому? Чим картина сучасного українського художника перегукується з посланням Т. Шевченка «І мертвим, і живим…»?

Ответы на вопрос

Ответил pon9
0

Ответ:

Картина Г. Рембрандта «Повернення блудного сина» і картина-двузір Олега Шупляка мають спільну тему - повернення блудного сина до батька. Однак, стиль, техніка, і сюжетні деталі в обох картин різняться.

На картині Г. Рембрандта, можна побачити момент, коли батько зустрічає свого поверненого сина. Цей момент зображується у темному освітленні, з фокусом на обличчі батька та сина. На картині також зображені слуги і старший син, які дивляться на зустріч з різними емоціями - слуги з радістю, а старший син із заздрістю. Рембрандт створює враження глибокого розуміння батьківської любові та милосердя, а також розкриває сутність християнської моралі - прощення та повернення на шлях праведності.

У картині-двузорі Олега Шупляка зображення батька та сина є головним, і обидва обличчя зображені в деталях. Відсутність слуг та старшого сина на картині може вказувати на те, що художник хотів зосередитися на відносинах між батьком та сином, а не на статусних відмінностях. У цій картині, ми бачимо обличчя поверненого сина, а не сам процес повернення. Така композиція може вказувати на те, що художник хотів показати внутрішній світ сина та його почуття в момент зустрічі з батьком.

Картина Олега Шупляка перегукується з посланням Т. Шевченка "І мертвим, і живим...", де Шевченко закликає до людської милосердності та почуття співчуття до ближнього. Картини Олега Шупляка та Г. Рембран

Новые вопросы