ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА ЗАВДАННЯ ЛЕГКЕ ХТО РОЗУМІЄ ІНФОРМАТИКУ В ПРОГРАМІ Python
Ответы на вопрос
import turtle
# Налаштування вікна графічного відображення
window = turtle.Screen()
window.bgcolor("white")
# Створення об'єкта черепашки
penguin = turtle.Turtle()
penguin.color("black")
penguin.pensize(3)
# Малювання тіла пінгвіна
penguin.fillcolor("black")
penguin.begin_fill()
penguin.circle(50)
penguin.end_fill()
# Малювання голови пінгвіна
penguin.penup()
penguin.goto(0, 60)
penguin.pendown()
penguin.fillcolor("white")
penguin.begin_fill()
penguin.circle(30)
penguin.end_fill()
# Малювання очей пінгвіна
penguin.penup()
penguin.goto(-10, 80)
penguin.pendown()
penguin.fillcolor("black")
penguin.begin_fill()
penguin.circle(5)
penguin.end_fill()
penguin.penup()
penguin.goto(10, 80)
penguin.pendown()
penguin.fillcolor("black")
penguin.begin_fill()
penguin.circle(5)
penguin.end_fill()
# Малювання дзьоба пінгвіна
penguin.penup()
penguin.goto(-15, 60)
penguin.pendown()
penguin.pensize(2)
penguin.setheading(-60)
penguin.forward(25)
penguin.setheading(0)
penguin.forward(40)
penguin.setheading(60)
penguin.forward(25)
# Малювання ніг пінгвіна
penguin.pensize(3)
penguin.penup()
penguin.goto(-25, 10)
penguin.pendown()
penguin.setheading(-90)
penguin.forward(100)
penguin.left(90)
penguin.forward(25)
penguin.left(90)
penguin.forward(50)
penguin.penup()
penguin.goto(25, 10)
penguin.pendown()
penguin.setheading(-90)
penguin.forward(100)
penguin.left(90)
penguin.forward(25)
penguin.left(90)
penguin.forward(50)
# Завершення малювання
penguin.hideturtle()
# Закриття графічного вікна при натисканні на нього
turtle.done()
Цей код використовує модуль turtle, який дозволяє малювати графічні об'єкти. Він створює вікно з білим фоном та створює об'єкт черепашки, який малює форму пінгвіна. Кожна команда penguin вказує черепашці, які дії виконувати для малювання різних частин пінгвіна.